تفریحات فصل زمستان در کانادا

55
تفریحات فصل زمستان در کانادا

تفریحات فصل زمستان در کانادا


زمستان در کانادا، شاید یکی از با زیباترین نقاط جهان باشد، جایی که با رسیدن برف، هزار و یک کار برای انجام دارید. فرقی نمی‌کند که یک اسکی‌باز پیشرفته باشید که هر سال اسکی می‌کند یا تنها بخواهید در از قدم زدن در برف لذت ببرید. همیشه یک گزینه‌ی جذاب برای تفریح زمستانی در کانادا برای شما وجود دارد.

کفش برفی (Snowshoeing)
اگر می‌خواهید تصویر دقیقی از کفش برفی را در ذهن‌تان داشته باشید بهتر است چیزی شبیه راکت تنیس را در تجسم کنید که به کف پا بسته شده.
در سال‌ها پیش از کفش برفی، به عنوان یک وسیله برای حمل و نقل استفاده می‌شد. وسیله‌ای باستانی. این کفش‌های طوری ساخته شده‌اند که پاهایتان در تماس با برف قرار نگیرد و به با استفاده از این کفش‌ها می‌توانید به سادگی در یکی از پارک‌های کوه راکی قدم بزنید.

پیاده روی روی یخ
اگر کفش‌های برفی هیجان و شعف مورد نظرتان را به شما نمی‌دهد، به سراغ پیاده‌روی روی یخ در کف رودی یخ‌زده بروید. چکمه‌های خود را بپوشید و ماجراجویی خود را میان آبشار و صخره و رودخانه‌ها شروع کنید.

سورتمه سواری
برای سورتمه سواری نیاز به یک کت ضخیم و پشمی با دستکش‌های کلفت دارید. مرحله‌ی بعدی این است که خودتان را در باد رها کنید. و از نشستن دانه‌های برف روی صورت‌تان کیف کنید، می‌توانید از این تفریح هیجان‌انگیز زمستان در اطراف دریاچه زیبای لوییز لذت ببرید.

دوچرخه سواری
اگر اهل دوچرخه‌سواری در خانه نباشید، می‌توان تضمین کرد که دوچرخه‌سواری در میان برف چقدر برای شما هیجان‌انگیزتر است. این دوچرخه‌ها برای شرایط زمستانی طراحی شده‌اند و دارای لاستیک‌های نسبتا بزرگی هستند که تعادل شما را در مسیرهای پوشیده از برف حفظ می‌کنند و حتی برای راحتی بیشتر با دست گرم‌کن‌ها همراه هستند.

اسکیت روی یخ
اگر عاشق رقص باشید، می‌توانید همراه با رقص از اسکیت‌کردن لذت ببرید. به غیر از پیست‌های معمولی که در اکثر مراکز خرید وجود دارند، می‌توانید روی یخ دریاچه غبارآلود ویندرمر که به معنای واقعی یک دریاچه بزرگ یخ‌زده است، همراه با اسکیت‌بازان حرفه‌ای لذت ببرید.

اسکی
نمی‌توان از برف و سرما حرف زد و اسکی را نادیده گرفت. کانادا یکی از بهترین پیست‌های اسکی را در سراسر دنیا دارد که طرفداران زیادی دارد. شما در سطح و سنی که باشید می‌توانید بهترین گزینه را برای اسکی کردن انتخاب کنید.

چشمه های آب گرم
اگر می‌خواهید بعد از تفریحات زمستانه به گرما پناه ببرید، چشمه‌های آب گرم، بهترین انتخاب هستند.
این چشمه‌ها، سرشار از مواد معدنی هستند. چشمه‌هایی که در میان جنگل‌های پارک ملی کوتنای قرار گرفته است و یک آرامش بی نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورند.

 

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها