معاینه پزشکی پیش از مهاجرت به کانادا

32
معاینه پزشکی پیش از مهاجرت به کانادا

یکی از الزامات فرآیند مهاجرت به کانادا، گزارش معاینه پزشکی است. هر متقاضی برای اقامت در کانادا، باید قبل از اینکه افسر مهاجرت بتواند درخواست آنها را تایید کند، تحت معاینه پزشکی قرار بگیرد.
معاینات پزشکی در پذیرش درخواست اقامت فرد بسیار تاثیرگذار است. عدم پذیرش معاینات پزشکی و عدم تایید سلامت فرد، می‌تواند مانع از آمدن او به عنوان مقیم دائم، دانشجو یا کارگر موقت به کانادا شود.

دو نوع مشکل پزشکی وجود دارد که می تواند منجر به رد درخواست شود:
اگر افسر مهاجرت تشخیص دهد که شما یا اعضای تحت کفالت شما، می‌توانید سلامت و ایمنی عمومی شهروندان کانادا را به خطر بیاندازید.
شرایط شما یا اعضای تحت کفالت شما به گونه‌ای باشد که در زمینه خدمات بهداشتی و اجتماعی، هزینه‌ای بالایی برای دولت کانادا داشته باشد.
اگر این هزینه 5 برابر بیشتر از میانگین سالانه هزینه‌های خدمات بهداشتی و اجتماعی یک فرد در کانادا باشد، درخواست شما پذیرفته نخواهد شد.
معاینه پزشکی توسط یک پزشک مجاز انجام می‎شود و سلامت روحی و روانی فرد مشخص می‌شود. گزارش معاینات پزشکی از مدارک بااهمیت در فرآیند مهاجرت است که حتی ممکن است موفقیت پروسه دریافت ویزا را تحت تاثیر قرار دهد.

چه کسانی باید در آزمون پزشکی مهاجرت کانادا شرکت کنند؟

به همراه متقاضی اصلی، همه افراد تحت تکفل، از جمله کسانی که همراه متقاضی اصلی برای ورود به کانادا نیستند، باید تحت معاینه پزشکی مهاجرت قرار بگیرند و گزارش پزشکی را دریافت کنند. واجد شرایط بودن متقاضی بستگی به این دارد که همه افراد تحت تکفل وی در شرایط سلامت روانی و جسمی قرار داشته باشند.

زمان دریافت گزارش پزشکی

متقاضیان بسته به برنامه مهاجرتی که برای آن درخواست می‌دهند، دو گزینه برای شرکت در آزمون پزشکی دارند. قبل از ارسال درخواست مهاجرت با یک پزشک متخصص تماس بگیرید و گواهی‌ها را دریافت کنید. یا اینکه پس از ارسال درخواست، فرآیند معاینات پزشکی را آغاز کنید.

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها