مزایای بانک‌های کانادا برای حساب دانشجویی

70
مزایای بانک‌های کانادا برای حساب دانشجویی چیست

مزایای بانک‌های کانادا برای دانشجویان


مزایا بانک CIBC برای دانشجویان در کانادا

حساب دانشجویی CIBC هزینه ماهانه‌ای دریافت نمی‌کند و تراکنش‌های نامحدود کارت نقدی به صورت ماهانه و رایگان نیز از دیگر مزایای این بانک برای حساب‌های دانشجویی است. همچنین CIBC برای افتتاح حساب 60 دلار پاداش می‌دهد. این یکی از مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌های بانکی برای دانشجویان بین المللی در کانادا است.

مزایا بانک Scotiabank برای دانشجویان در کانادا

علاوه‌ بر هزینه ماهانه نداشتن، حساب دانشجویی Scotiabank تراکنش‌های نامحدود با کارت نقدی و یک کارت اعتباری ویزا مجازی را ارائه می‌دهد تا بتوانید بدون کارت اعتباری آنلاین خرید کنید. SCENE برنامه پاداش شناخته شده این بانک است که با کسب امتیاز، امکان دریافت بلیط‌های رایگان فیلم فراهم می‌شود. Scotiabank یکی از محبوب‌ترین حساب‌های بانکی دانشجویی در کانادا را ارائه می‌دهد.

مزایا بانک HSBC برای دانشجویان در کانادا

HSBC با توجه به نوع حساب و مبلغ واریزی، مزایای ویژه‌ای برای دانشجویان بین المللی و دارندگان حساب جدید ارائه کرده است. پاداش‌هایی نیز در در لیست مزایای این بانک وجود دارد.

بانک ملی

پیشنهاد حساب بانکی دانشجویی بانک ملی برای هر کسی که دانشجوی تمام وقت در کاناداست؛ شامل یک حساب دلاری کانادا یا ایالات متحده بدون کارمزد ماهانه، نقل و انتقالات الکترونیکی نامحدود و حفاظت از اضافه برداشت و کارت اعتباری پلاتینیوم بدون کارمزد سالانه برای دو سال اول و بیمه خودرو و مسافرتی است.

مزایا بانک BMO برای دانشجویان در کانادا

BMO نیز حساب بانکی دانشجویی خود را، بدون دریافت هزینه ماهانه در طول مدت تحصیل و حتی یک سال بعد از فارغ التحصیلی ارائه می‌کند. با این حال، محدودیتی در تعداد تراکنش‌های رایگانی که هر ماه دریافت می‌کنید وجود دارد. SP تخفیف‌های دانشجویی ارائه می‌دهند.

مزایا بانک RBC برای دانشجویان در کانادا

  • حساب بانکی دانشجویی RBC مزایای مختلفی ارائه می‌دهد؛ از جمله:
  • بدون هزینه ماهانه برای دانشجویان تمام وقت
  • تراکنش‌های بدهی نامحدود در کانادا
  • تراکنش‌های رایگان اینتراک E-Transfer
  • بدون کارمزد RBC برای استفاده از دستگاه خودپرداز بانک‌های دیگر در کانادا
  • تا 39 دلار تخفیف در هزینه سالانه یک کارت اعتباری

مزایا بانک TD برای دانشجویان در کانادا

TD حساب دانشجویی بین المللی خود را با مزایایی چون عدم دریافت کارمزد ماهانه و عدم نیاز به حداقل موجودی ارائه کرده است. اگر شرایط مورد نیاز را داشته باشید، می‌توانید حساب پس انداز، کارت اعتباری و خط اعتباری دانشجویی دریافت کنید.
البته در این بانک، محدودیت تراکنش در حساب چک وجود دارد.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها