اجاره خودرو در کانادا

14
اجاره خودرو در کانادا

اجاره خودرو در کانادا چگونه است؟

اجاره خودرو تقریباً در همه جای کانادا در دسترس است. اکثر شرکت‌های بزرگ اجاره خودرو مانند Avis، Hertz و National، دفاتری در فرودگاه‎‌ها، شهرک‎‌ها و شهرها دارند.

راننده اصلی و رانندگان همراه همگی باید حداقل 21 سال سن داشته باشند و حداقل 12 ماه تجربه رانندگی داشته باشند تا بتوانند خودرو در کانادا کرایه کنند.

اگر راننده بین 21 تا 24 سال سن داشته باشد، «هزینه اجاره جوان» برای کرایه خودرو اعمال می‌شود که علاوه بر نرخ کرایه محاسبه می‎شود. این به این معنی است که اجاره ماشین تا ۲۵ سالگی گران است.

اگر گواهینامه فرد به زبان انگلیسی یا فرانسوی نباشد، به گواهینامه رانندگی معتبر بین المللی نیاز دارد. اگر گواهینامه بین المللی دارید، همچنان باید گواهینامه رانندگی اصلی خود را همراه داشته باشید.

بدون کارت اعتباری امکان اجاره ماشین در کانادا وجود ندارد. همچنین مدارک لازم برای اجاره خودرو نظیر گواهینامه و کارت اعتباری، باید به یک نام و به نام شخص اجاره کننده باشد.

نوع ماشین‌های اجاره‌ای

شرکت‌های بزرگ اجاره‌ای طیف گسترده‌ای از وسایل نقلیه را ارائه می‌دهند، از خودروهای اقتصادی کوچک گرفته تا مدل‌های لوکس بزرگ و پیکاپ

بیمه

اکثر شرکت‌های اجاره خودرو در کانادا معافیت خسارت تصادف (CDW) و بیمه حوادث شخصی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهند. برخی از شرکت‌های کارت اعتباری بیمه CDW را در مورد اجاره خودرو در نظر می‌گیرند، اگر از کارت آنها برای پرداخت هزینه اجاره استفاده می‌کنید، شرایط و ضوابط کارت اعتباری خود را بررسی کنید.

هزینه‌ها و مالیات‌های اضافی که می‌تواند مبلغ زیادی را به صورت حساب نهایی شما اضافه کند:

  • 5٪ مالیات کالا و خدمات (GST)
  • مالیات استانی
  • شارژ هر کیلومتر (اگر نامحدود نباشد؛ در صورت سفر به خارج از استان، هزینه هر کیلومتر افزایش پیدا می‌کند.)
  • هزینه راننده همراه
  • هزینه‌های 10-15٪ برای مکان‌هایی نظیر فرودگاه‌ها
  • سوخت اتومبیل اجاره‌ای

اکثر خودروهای اجاره‌ای از گاز بدون سرب یا گازوئیل استفاده می‌کنند و شرکت‌های کرایه اتومبیل در هنگام تحویل یک باک پر ارائه می‌دهند.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها