تور تاریخی در کبک!

9
تور تاریخی در کبک!

شهر کبک یکی از قدیمی‎ترین شهرهای آمریکای شمالی است که دارای تاریخ غنی است و به قرن‎ها قبل باز می‎گردد. این تاریخ به شهر کبک هویتی جذاب بخشیده است.
در قلب کبک، Place Royale قرار دارد. این میدان زمانی محل اولیه شهر بود که توسط کاشف فرانسوی ساموئل دو شامپلین در سال 1608 تأسیس شد. امروزه به عنوان محل تجمع مردم محلی و گردشگران شناخته می‎شود و دارای فواره‌ها، باغ‌ها و چندین نشان تاریخی است که رویدادهای مهم تاریخی را یادآور می‎شوند. در شمال کبک، Chateau Frontenac، یکی از نمادین‌ترین ساختمان‌ها در کانادا است. این هتل بزرگ که در سال 1893 ساخته شده است، در طول سال‌ها میزبان افراد برجسته و مشاهیر بی‌شماری بوده و مناظر خیره‌کننده‌ای از رودخانه سنت لارنس و فضای شهر دارد.
در خیابان سنت لوئیس، فروشگاه‌ها و کافه‌های عجیب و غریبی وجود دارند. قلعه کبک و استحکامات باشکوه آن، در اواخر قرن هفدهم برای محافظت در برابر تهاجم بریتانیا ساخته شده‌اند. می‌توانید با یک راهنما به تماشای این قلعه بروید و اطلاعات بیشتری در مورد این سازه دریافت کنید. همچنین مشاهده رژه‌های نظامی روزانه که توسط هنگ سلطنتی 22e انجام می‌شود، جذاب خواهد بود.
در جنوب کبک، کلیسای نوتردام واقع شده است که نمونه‌ای خیره کننده از معماری گوتیک است. این کلیسا که در سال 1914 تکمیل شد، دارای حکاکی‌های چوبی پیچیده، پنجره‌های شیشه‌ای رنگارنگ و یک ارگ لوله‌ای باشکوه است که مکان مقدس را با موسیقی باشکوه پر می‌کند.
از بناهای چشمگیر شهر، ساختمان پارلمان است که سر تا سر خیابان را شامل می‎شود. نمای نئوکلاسیک و طراحی داخلی پرآذین آن نشان دهنده عظمت و اهمیت دموکراسی کانادایی است.
در شرق کبک، دشت آبراهام، فضای سبز وسیعی است که محل یکی از مهم‌ترین نبردها در تاریخ کانادا بوده است. در اینجا، در سال 1759، نیروهای بریتانیایی به فرماندهی ژنرال ولف ارتش فرانسه را شکست دادند و منجر به فتح نهایی فرانسه جدید توسط بریتانیای کبیر شد. بنای یادبودی که به هر دو طرف اختصاص داده شده است، امروز برپاست و فداکاری‌های سربازان هر دو طرف را گرامی می‌دارد.
موزه ملی هنرهای زیبای کبک، واقع در داخل کاخ سابق دادگستری، مجموعه گسترده‌ای از نقاشی‌ها، مجسمه‌ها و سایر آثار هنری هنرمندان مشهوری مانند ژان پل لمیو، آلفرد پلان و پل-امیل بوردواس را نشان می‌دهد.

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها