خرید ملک در GTA با استفاده از مجوز کار؛ آیا افرادی که مجوز کار دارند می‌توانند در تورنتو کانادا، خانه بخرند؟

62
خرید خانه تورنتو

خرید خانه کانادا


بله قطعا شما میتوانید با داشتن مجوز کار و پس از پرداخت مالیات خریداران خارجی یا NRST ملکی را خریداری کنید. مالیات خانه های خالی و احتکاری برای افراد غیر مقیم (NRST)،  یک مالیات 15 درصدی است که در صورت خرید یا کسب سود در املاک مسکونی واقع در منطقه بزرگ اسب طلایی (GGH) توسط افرادی که شهروند یا مقیم دائم کانادا نیستند، شرکت های خارجی(نهادهای خارجی) و معتمدین مشمول مالیات اعمال میشود. این مبلغ هنگام دریافت اقامت دائم (PR) یا در شرایطی که در ادامه به آن پرداخته شده است به شما استرداد میشود. موارد استثنا شامل آپارتمانهایی با بیش از 7 واحد، زمین، املاک تجاری یا صنعتی میشوند.

خرید ملک در GTA با استفاده از مجوز کار – برنامه تازه واردان به کانادا

خرید ملک در GTA با استفاده از مجوز کار به عنوان بخشی از برنامه تازهواردان به کانادا برای خریدارانی که اولین خرید خانه آنهاست، در بسیاری از بانکها و وامدهندگان کانادا امکانپذیر است. در ادامه برخی از دستورالعملهای کلی فعلی برای شما آورده شده است. با این حال، لطفا توجه داشته باشید که ممکن است دستورالعملها دچار تغییر و بازنگری شوند. بهتر است که برای احتیاط در مورد شرایط با شخصی که در حوزه وامها تخصص دارد صحبت کنید و مستقیماً از او راهنمایی بخواهید. ما با چند متخصص وام مسکن بسیار باتجربه کار میکنیم و هنگامی که به دنبال خرید خانه یا آپارتمان هستید شما را در تماس با آنها قرار خواهیم داد.

دستورالعملهای کلیدی برای خرید خانه یا آپارتمان در تورنتو یا هرجای دیگر GTA در هنگام استفاده از مجوز کار:

برای وامهای متعارف، بانکها یا وامدهندگان میتوانند با خریداران خانه با 35٪ پیش پرداخت کار کنند به شرط آنکه مجوز کار معتبری داشته باشند که هنوز 6 ماه یا بیشتر اعتبار داشته باشد.

برای وامهای بیمهشده (در صورتی که خریدار خانه کمتر از 20٪ پیش پرداخت داشته باشند)، وامگیرنده باید ظرف مدت پنج سال از تاریخ درخواست به کانادا آمده باشد و یک نسخه از گذرنامه خود را از کشور مبدا ارائه دهد که تاریخ ورود را نشان دهد.

همچنین برای حداکثر 90٪ LTV، یک نامه ارجاعی از کارفرمای فعلی، یا یک نامه ارجاعی از یک موسسه مالی کانادایی شناختهشده یا گواهی موجودی حساب بانکی یک بانک کانادایی در 6 ماه گذشته از یک حساب بانکی اولیه یا گزارش دفتر اعتبارات بین المللی یا ایالات متحده که تاریخچه اعتبار رضایتبخشی را نشان دهد.

برای 90 تا 95 درصد، یکی از موارد زیر نیز لازم است:

اثبات پرداخت به موقع (بدون معوقه) 12 ماه گذشته از دو منبع معتبر. منابع قابل قبول شامل موارد زیر میشود:

سابقه پرداخت اجاره در کانادا که توسط نامه مالک تأیید شده باشد (این نامه باید نام مستأجر، اجاره ماهانه، مدت اجاره، سابقه پرداخت را نشان دهد) و گواهی موجودی حساب بانکی (این گواهی باید از میزان اجاره و به موقع بودن پرداختهای ذکرشده در نامه پشتیبانی کند).

و

سابقه پرداخت خدمات کانادایی از یک منبع قابل قبول مانند آب، گاز ، تلفن یا برق. آنها نیاز به نامهای از ارائهدهنده خدمات دارند که تاریخچه رضایتبخشی از پرداختهای 12 ماه گذشته را نشان دهد یا گواهیهای پرداختهای 12 ماه گذشته یا گزارش دفتر اعتبارات بین المللی یا ایالات متحده که تاریخچه اعتبار رضایتبخشی را نشان دهد. وامگیرنده باید آدرس کاملی از کشور مبدا خود به این منظور ارائه دهد.

شما به عنوان دارنده مجوز کار ملزم به پرداخت 15٪ مالیات خریداران خارجی یا مالیات خانههای خالی و احتکاری برای افراد غیر مقیم (NRST) خواهید بود.

مالیات خانههای خالی و احتکاری برای افراد غیر مقیم  (NRST)،  یک مالیات 15 درصدی است که در صورت خرید یا کسب سود در املاک مسکونی واقع در منطقه بزرگ اسب طلایی (که شامل تورنتو، تورنتو، برامپتون، هالتون، همیلتون و غیره است) توسط افرادی که شهروند یا مقیم دائم کانادا نیستند، شرکت های خارجی(نهادهای خارجی) و معتمدین مشمول مالیات اعمال میشود. علاوه بر این،  NRST بر مالیات عمومی انتقال زمین (LTT) در انتاریو نیز اعمال میشود.

تخفیفها

در شرایط زیر امکان تخفیف NRST وجود دارد:

1- تبعه خارجی که مقیم دائم کانادا میشود – تبعه خارجی ظرف مدت چهار سال از تاریخ خرید یا مالکیت، به یک مقیم دائم کانادا تبدیل میشود

2- دانشجوی بینالمللی – تبعه خارجی دانشجویی است که برای مدت زمان مداوم حداقل دو سال از تاریخ خرید یا مالکیت در یک “موسسه معتبر” به صورت تماموقت ثبتنام کرده باشد (طبق بخش 8 مقررات70/17 انتاریو وزارت آموزش، کالجها و قانون دانشگاهها) که در محوطه دانشگاهی در انتاریو واقع شده باشد. تماموقت یعنی در حداقل 60 درصد (اگر فرد دارای معلولیت نباشد) یا 40 درصد (اگر فرد دارای معلولیت است) از آنچه آن موسسه برای یک دوره کامل در سال تحصیلی تصویب کرده است ثبتنام کرده باشد، یا

3- تبعه خارجی شاغل در انتاریو – تبعه خارجی به طور قانونی و تماموقت، تحت یک مجوز کار معتبر در انتاریو برای مدت زمان مداوم حداقل یک سال از تاریخ خرید یا مالکیت کار کرده باشد. تماموقت به معنای موقعیت شغلی است که در طول یک دوره 12 ماهه، ساعت کاری آن کمتر از 30 ساعت کار با حقوق پرداختشده و در کل کمتر از 1560 ساعت کار با حقوق، در آن دوره 12 ماهه نباشد. برای آنکه تبعه خارجی واجد شرایط تخفیف شود، باید منحصراً دارایی را در اختیار داشته باشد، یا اموال را منحصراً در اختیار همسر خود قرار دهد. همچنین این ملک باید به عنوان محل اقامت اصلی اتباع خارجی (و در صورت لزوم همسر وی) برای مدت زمانی که از 60 روز پس از خرید یا مالکیت آن شروع میشود، اشغال شده باشد.

برنامه کاندیدای مهاجرت انتاریو (OINP)

این برنامه فرصتی است که در آن کارکنان خارجی، دانشجویان بین المللی، صاحبان کسب و کار یا کارآفرینان خارج از کانادا میتوانند برای اقامت دائم در انتاریو درخواست دهند، به عبارت دیگر جایی است که صاحبان کسب و کار انتاریو میتوانند استعدادهای بینالمللی را جذب کنند.

برنامه کاندیدای مهاجرت انتاریو (OINP) برنامه مهاجرت اقتصادی استان است.

کارکنان خارجی، دانشجویان بینالمللی و سایر افراد با مهارت، تجربه و تحصیلات مناسب برای کاندید شدن به OINP مراجعه میکنند. برنامه کاندیدای مهاجرت انتاریو (OINP) افرادی را که دارای مهارت و تجربه مورد نیاز اقتصاد انتاریو هستند شناسایی و معرفی میکند و دولت کانادا تصمیم نهایی را در مورد تأیید درخواستهای اقامت دائم میگیرد.

خرید ملک در GTA با استفاده از مجوز کار – آیا شرایط منحصر به فردی دارید؟

برنامه تازه واردان به کانادا برای افرادی است که به عنوان انتقالی از شرکت خود به کانادا میآیند یا به عنوان دانشجو به کانادا میآیند و اکنون با یک کار تماموقت دارای مجوز کار معتبر هستند و به دنبال خرید اولین خانه خود هستند.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که هر شرایطی که دارید، باید حتما شاغل باشید و مقدار نسبت بدهی شما باید طبق این دستورالعملها باشد تا بتوانید با استفاده از مجوز کار، خانه یا آپارتمان در تورنتو، تورنتو یا هرجای دیگر GTA خریداری کنید.

همچنین، لطفاً به خاطر داشته باشید که قوانین مدام تغییر میکنند. اگر شما علاقهمند به خرید ملک در GTA با استفاده از مجوز کار هستید، لطفا با ما تماس بگیرید. ما شما را با متخصصان وام خود در تماس مستقیم قرار خواهیم داد که می توانند بر اساس شرایط منحصر به فرد شما، در هر مرحله شما را راهنمایی کنند.

چیزی رو که میتوانی بخری چرا اجاره کنی؟

ما با افراد زیادی کار میکنیم که با مجوز کار به تورنتو و منطقه میآیند. ما به بسیاری از آنها کمک کردهایم اولین خانه خود را در تورنتو و جاهای دیگر GTA خریداری کنند. گزینههای بسیاری برای خریداران اولین خانه وجود دارد. مشتریان توافق دارند که خرید در مقابل اجاره، در بیشتر موارد منطقیتر است.

زمانی که چند ماه در کانادا زندگی کردهاید، مشغول کار بوده و نسبتهای بدهی شما در دستورالعملهای گفتهشده در بالا قرار گیرد، میتوانید خانهای در تورنتو و منطقه خریداری کنید.

مراحل خرید خانه برای شما

این فرایند با تماس شما با ما برای رزرو جلسه رایگان خریداران اولین خانه آغاز میشود. این جلسه به منظور طرح نیازهای فردی شما در مورد نوع خانه یا آپارتمان، نزدیکی آن با مدارس، ترانزیت یا محل کار و بودجه شماست. ما شما را به یکی از متخصصان وام خود معرفی خواهیم کرد، که بر اساس مبلغ پیشپرداخت شما، برای تایید وام متعارف یا بیمهشده شما درخواست میدهد. پس از تأیید وام دهنده، تیم ما  نشان دادن خانه یا آپارتمان خود را آغاز میکند و فرآیند انتخاب آغاز میشود.

در اینجا پاسخ برخی از سوالاتی که ممکن است به عنوان یک تازهوارد یا یک خریدار اولین خانه خود در تورنتو در ذهن شما باشد قرار گرفته است

کدام بهتر است – پس از گرفتن اقامت دائم، یک ملک را اجاره کرده یا آن را خریداری کنید؟

با رشد قیمت در املاک  بخش پایین ما مانند آپارتمان، اگر فکر میکنید اقامت دائم شما بیش از یک سال به طول می انجامد ممکن است منطقی باشد که ملک را خریداری کنید. مبلغی که با خرید ملک و عدم پرداخت اجاره پسانداز میکنید، خرید را بیش از اجاره توجیه میکند. ما خرید را در مقابل اجاره توصیه میکنیم، زیرا پرداخت اجاره صرفاً دورانداختن پول (یا استرداد وامهای شخص دیگری) است، که همانطور که موافقید منطقی نیست. ما جلسات خریدار اولین خانه را برای مقیمان دائمی کانادا که به دنبال خرید در 1-2 سال اول آمدن به کانادا هستند، برگزار میکنیم. این جلسه آموزنده بوده و سوالات یا نگرانیهایی را که در مورد خرید خانه یا آپارتمان در تورنتو و منطقه به عنوان خریدار اولین خانه دارید، برطرف میکند.

تا اینجا مهمترین چیز این است که در اسرعوقت صاحب ملک و املاک خودتان شوید.

به یاد داشته باشید – مبلغی که به صورت ماهانه به عنوان اجاره پرداخت میکنید، بسته به پیشپرداختی که میتوانید در زمان خرید پرداخت کنید میتواند هزینه وام خانه یا آپارتمان شما را تأمین کند.

دومین نکته مهم این است که بازار املاک و مستغلات در کانادا بسیار خوب است و برخی از املاک هنوز هم مقرونبهصرفه هستند.

با این حال، ما درک میکنیم ممکن است با توجه به شرایط، شما مجبور شوید پیش از آنکه خانهای خریداری کنید، در ابتدا خانهای را اجاره کنید. مشکلی نیست و ما حتی در این سناریو نیز میتوانیم به شما کمک کنیم.

ما میتوانیم با برنامه اجاره منحصر به فرد ما برنامه الان اجاره کن – بعداً بخر به شما کمک کنیم.

به عنوان بخشی از این برنامه، ما میتوانیم به شما در یافتن ملک مناسب برای اجاره 1-2 سال (حداکثر) کمک کنیم. نزدیک به پایان مدت اجاره شما (یا بسته به آمادگی شما برای خرید زودتر)، ما شروع به ارسال لیستهای فروشی میکنیم که مطابق با نیازهای شما است. ما خانههایی را به شما نشان می-دهیم تا بتوانید خانه یا آپارتمان مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کنید.

شما به عنوان یک خریدار، هنگام خرید خانه یا آپارتمان خود با تیم ما، هیچ هزینه یا کمیسیونی به ما پرداخت نمیکنید، زیرا هزینه یا کارمزد کارگزار خریدار معمولاً توسط فروشنده در کانادا پوشش داده میشود.

• مزایای برنامه الان اجاره کن- بعدا بخر

• ایده آل برای تازهواردان، افرادی که دارای مجوز کار هستند، خریداران خانههای هزاره، خریداران اولین خانه خود در تورنتو

• باعث آرامش شما میشود- به شما کمک میکند تا یک واحد اجارهای را در بازار نامطلوب اجارهها پیدا کنید

• به شما اعتماد به نفس می بخشد – میدانید که به زودی صاحب خانه خواهید شد و در پرداخت وام خانه خود نقش خواهید داشت

• برای شما این امکان را فراهم میکند تا در هزینه پیشپرداخت خانه خود صرفهجویی کنید

• به شما زمان میدهد تا با توجه به محل کار، مدرسه و سایر معیارهای خود بهترین منطقه را برای خرید خانه خود انتخاب کنید

• شما را به یک خریدار آگاه تبدیل میکند زیرا ما به شما در مورد وام، مزایای جدید فروش مجدد در مقابل سازنده، انگیزههای مشوق خریدار اولین خانه و موارد دیگر آموزش خواهیم داد.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها