شهر ریچموند هیل کانادا

170
شهر ریچموند کانادا

شهر ریچموند کانادا


ریچموند هیل کجاست؟

ریچموند هیل (انگلیسی Richmond Hill ) شهری با فرهنگ های متنوع، در منطقه یورک واقع شده است. یورک بخشی از منطقه تورنتو بزرگ (GTA) بوده و 36 کیلومتر بیشتر با تورنتو فاصله ندارد. در سال 1872 ریچموند هیل تنها یک روستا بود. در دهه 1990 بزرگ تر شد و رشد سریع و چشم گیری پیدا کرد، و در سال 2019 وضعیت یک شهر به خود گرفت. ریچموند هیل در حال حاضر یکی از شهر های بزرگ منطقه یورک به شمار می رود.

آب و هوای ریچموند هیل

ریچموند هیل، شهری چهار فصل با آب و هوای قاره ای مرطوب است. زمستان ها با وجود بادهای شدید اغلب بسیار سرد و سوزناک احساس می شود. در ریچموند هیل طوفان برف رایج است. از طرف دیگر، تابستان های این شهر گرم و مرطوب و دما چیزی بین 20 تا 31 درجه سانتی گراد است. این شهر پائیز و بهار دلپذیری داشته و هوای ریچموند هیل در شب و روز این فصل ها تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

اقتصاد ریچموند هیل

ریچموند هیل از اقتصاد متنوعی برخوردار است. فناوری اطلاعات و تکنولوژی بیشترین سهم کسب و کار و اشتغال را در این شهر به خود اختصاص داده اند. مشاغل کوچک و دفاتر مرکزی بسیاری از شرکت ها نیز در ریچموند هیل مستقر است. بیمه و امور مالی نیز اقتصاد پررونق ریچموند هیل را تشکیل می دهد.

فرهنگ و دین ریچموند هیل

نزدیک به 70 درصد جمعیت ریچموند هیل را مهاجران و اقلیت‌ها تشکیل می دهند. ساکنان این شهر غالبا چینی، ایرانی، ایتالیایی و هندی هستند. تنوع بالای فرهنگی، این شهر را میزبان فستیوال‌ها و رویدادهای سالانه متعددی می کند. همچنین رستوران های مختلف و مطابق با هر ذائقه و سلیقه ای در این شهر پیدا می شود. اکثر مردم ریچموند هیل به هیچ دین خاصی گرایش ندارد اما مسیحیت و پس از آن اسلام دین اکثر ساکنان این شهر است.

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

زندگی در ریچموند هیل

به لطف اقتصاد قوی، فرصت های شغلی و کیفیت زندگی، ریچموند هیل سالانه هزاران مهاجر از سراسر دنیا را به خود جذب می کند. این شهر مکان بسیار مطلوبی برای زندگی است و همین مزیت، یافتن خانه با قیمت مناسب را چالش بر انگیز می کند. مسکن و اجاره خانه در ریچموند هیل گران است. ریچموند هیل را می تواند یکی از گران ترین شهر های استان انتاریو به شمار رود اما همچنان در مقایسه با شهر های دیگر GTA اجاره مقرون به صرفه تری دارد.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها