اصلاحات قانون شرکتهای تجاری انتاریو

5
قانون شرکتهای تجاری انتاریو-کانادا

قانون شرکتهای تجاری انتاریو


«بهتر برای مردم، هوشمندتر برای بیزینس ها، ۲۰۲۰ (لایحه ۲۱۳)»، قانون شرکتها و بیزینسها انتاریو به روز رسانی شده و از تاریخ ۵ جولای ۲۰۲۱ نیز اجرایی خواهد شد. این تغییرات شامل:
حذف شرط «به طور کلی حداقل ۲۵ درصد هیئت مدیره باید ساکن کانادا باشند» از شروط ضروری تشکیل شرکتها در استان انتاریو کانادا.
کاستن عمومی میزان تاییدیه برای تصمیم کتبی سهامدار و به جای آن برگزاری یک جلسه خصوصی شرکت برای برخی از کارها که نیازمند تصمیم گیری عمومی هستند. این اصلاحیه میزان تاییدیه کتبی سهامدار را به حداقل اکثریت رای سهامداران تقلیل میدهد (به جای شرط کنونی اجماع رای سهامداران)
شفاف سازی انواع تصمیم های سهامداران که نیازمند تصمیم گیری های معمولی هستند و تصمیم گیری در سطوح پایین تر برای تصمیم های کتبی معمولی تنها با ارسال اعلامیه
این اصلاحات در این زمینه ها کمک کننده خواهد بود:
انعطاف پذیری بیشتر برای بیزینس ها
آسان سازی انجام بیزینس در استان انتاریو کانادا
تقویت رشد اقتصادی، سرمایه گذاری و ایجاد شغل در این استان

همه این اصلاحات از تاریخ ۵ جولای ۲۰۲۱ اجرایی خواهند شد به غیر از ملغی شدن تعاریف «مقیمان کانادا» و «شرکتهای غیرمقیم» و تعریف قوانین ایجاد قدرت مربوط به «شهروندان کانادایی»، بدین صورت جمع آوری داده ها تا زمان شروع به کار ثبت قانون حدید بیزینس انتاریو ادامه خواهد یافت.
این بدین معنی است که شرکتها همچنان اطلاعات مربوط به مقیمان کانادا را در سند ثبت شرکت (فرم ۱) و برگه های مالیاتی آغازین و سالیانه تحت قانون اطلاعات شرکتها جمع آوری خواهند کرد. اما شرط اقامت کانادایی مدیران با توجه به این اصلاحات از تاریخ ۵ جولای حذف خواهد شد. این اصلاحات وسیله‌ایی است تا شرکتها تا قبل از شروع قانون جدید بیزینس کانادا کارهایشان تسهیل شود. ما نیز تا قبل از شروع کار قانون جدید به محض دریافت اطلاعات جدید آن را منتشر خواهیم کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها