جذب 100 کارآفرین از طریق پایلوت کارآفرینی استان انتاریو

4
جذب 100 کارآفرین از طریق پایلوت کارآفرینی استان انتاریو

پایلوت کارآفرینی انتاریو با هدف جذب 100 کارآفرین و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای ساکنان استان اجرا شد. انتاریو، قلب تپنده کانادا، فرصت‌های فراوانی را برای مهاجران به ارمغان می‌آورد. فرقی نمی‌کند حرفه‌ای باشید، خانواده‌ای که به دنبال پناهگاهی امن هستید یا دانشجویی که مشتاق کسب علم هستید، این استان پویا چیزی برای ارائه به همه دارد. تا بتوانند به اهداف خود در زندگی شخصی و کاری برسند.

انتاریو کانادا قوی‌ترین و متنوع‌ترین اقتصاد کانادا را دارد. از کلانشهرهای شلوغی مانند تورنتو گرفته تا مراکز فناوری در حال شکوفایی مانند واترلو، این استان فرصت‌های شغلی فراوانی را در بخش‌های مختلف مالی، تجاری، مراقبت‌های بهداشتی، تولید و غیره ارائه می‌کند.  این تنوع به ثبات و شانس بالایی برای یافتن جایگاه خود، صرف نظر از مجموعه مهارت‌های شما، منجر می‌شود.

در همین راستا اداره مهاجرت انتاریو پایلوت کارآفرینی را با هدف جذب 100 تازه وارد راه‌اندازی کرد. اجرای طرح‌های آزمایشی کمک می‌کند اقتصاد استان فعال و پویا باشد و فرصت‌های شغلی متنوعی برای ساکنان استان فراهم شود. در ادامه به شرح جزییات طرح پایلوت کارآفرینی انتاریو می‌پردازیم.

پایلوت کارآفرینی انتاریو

جذب 100 کارآفرین از طریق پایلوت کارآفرینی انتاریو

پایلوت کارآفرین اداره مهاجرت انتاریو با هدف استقبال از 100 تازه وارد با امکان سرمایه گذاری 20 میلیون دلاری خارج از منطقه تورنتو راه اندازی شده است.

این برنامه آزمایشی دو ساله، ابتکار موفقیت کارآفرینی OINP نام دارد که توسط مرکز توسعه کسب و کار تورنتو (TBDC) مدیریت می‌شود.

برنامه نامزدهای مهاجرت انتاریو گفت: «این برنامه به 100 کارآفرین مهاجر کمک می‌کند تا کسب‌وکارهایی را در سراسر استان، خارج از منطقه تورنتو بزرگ، ایجاد و رشد دهند.»

تحت این برنامه پایلوت، TBDC برای ایمن کردن برنامه‌ها تحت جریان OINP Entrepreneur موجود کار خواهد کرد.

از الزامات اساسی در جریان کارآفرینی این است که متقاضی باید حداقل دارایی خالص 400000 دلار و سرمایه گذاری 200000 دلار داشته باشد که شامل مالکیت حداقل 33 درصد از تجارت می‌شود.

پایلوت کارآفرینی انتاریو - خدمات اداره مهاجرت انتاریو

تحت ابتکار موفقیت، خدمات اضافی توسط TDBC ارائه خواهد شد که شامل موارد زیر است:

  • شناسایی فرصت‌های تجاری خارج از منطقه تورنتو بزرگ
  • بازاریابی این فرصت‌ها برای کارآفرینان بین المللی بالقوه
  • حمایت از کارآفرینان علاقه مند به ایجاد کسب و کار یا خرید یک تجارت موجود خارج از GTA
  • هماهنگ‌سازی کارآفرینان با فرصت‌های تجاری
  • کمک به کاندیداها برای ارسال اظهار علاقه‌مندی تحت جریان کارآفرینی
  • کمک به کاندیداها برای دریافت دعوتنامه درخواست اقامت دائم

دولت انتاریو امیدوار است که این طرح آزمایشی، فرصت‌های شغلی جدیدی در بخش‌هایی نظیر علوم زیستی، گردشگری، فناوری اطلاعات و غیره برای ساکنان استان ایجاد کند.

در صورتی که کسب و کار متقاضی به مدت 18 تا 20 ماه در انتاریو فعالیت داشته باشد، می‌تواند برای دریافت اقامت دائم اقدام کند.

جریان کارآفرین انتاریو

جریان کارآفرین انتاریو برای افرادی طراحی و اجرا شده است که خارج از کانادا هستند اما قصد دارند یک بیزینس موجود در انتاریو بخرند یا راه‌اندازی کنند.

می‌توانید الزامات مالی این برنامه آزمایشی را در ادامه بخوانید. البته هنوز مشخص نیست تصمیم‌گیرندگان برای جذب کارآفرینان بیشتر، برنامه‌ای برای کاهش الزامات دارند یا خیر.

جریان پایلوت کارآفرینی انتاریو؛ الزامات مالی

جریان پایلوت کارآفرینی انتاریو؛ الزامات مالی

1) ارزش خالص

اگر بیزینسی مد نظر شما در منطقه تورنتو بزرگ (GTA) قرار داشته باشد، باید حداقل دارایی خالص 800000 دلاری را اثبات کنید. در خارج از GTA، حداقل دارایی خالص 400000 دلار است.

کسب و کار پیشنهادی در زمینه ICT یا ارتباطات دیجیتال، به حداقل دارایی خالص 400000 دلار در هر نقطه از استان نیاز دارد.

2) سرمایه گذاری و مالکیت

حداقل 600000 دلار در یک تجارت در انتاریو سرمایه گذاری کنید. اگر کسب و کار در GTA باشد، باید حداقل 33 درصد از آن را در اختیار داشته باشید.

در خارج از GTA، حداقل 200000 دلار سرمایه گذاری کنید و باید حداقل 33 درصد را در اختیار داشته باشید.

کسب و کار پیشنهادی در زمینه ICT یا ارتباطات دیجیتال در هر نقطه از استان، به حداقل 200000 دلار سرمایه گذاری نیاز دارد و باید حداقل 33 درصد مالکیت را داشته باشید.

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

منبع: immigration.ca

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها