غذاهای معروف مونترال

69
غذاهای معروف مونترال

غذاهای معروف مونترال


ترکیب طعم فرانسوی و کانادایی غذاها در مونترال!

مونترال با آشپزهای خوش ذائقه و ترکیب طعم‌های فرانسوی و کانادایی برای ایجاد تجربه‌ای لذیذ که شبیه هیچ‌کدام از تجربیات قبلی نیست، شناخته شده است. از غذاهای کلاسیک کبکی گرفته تا غذاهای بین المللی، برای هر ذائقه‌ای در این شهر پرجنب و جوش چیزی وجود دارد.
مونترال قدیمی و محله‌ای تاریخی پر از جذابیت است. رستوران Le Bremner به‌خاطر پوتین اردک و پارفه فوی گراس معروف است. برای انتخابی معمولی‌تر، La Banquise را امتحان کنید، رستوران محبوبی که در تمام طول روز وعده‌های خوشمزه‌ای سرو می‌کند.
یکی دیگر از مکان‌های دیدنی Saint-Henri است. محله‌ای رو به رشد با فضا‌های هنری و رستوران‌های پر رونق. رستوران محبوب «جو بیف» به خاطر گوشت‌های دلچسب و غذاهای دریایی‌اش معروف است و طیف وسیعی از شراب‌های طبیعی ارائه می‌کند. اگر به دنبال تجربه جدید در غذاها هستید، غذای خاص «خوک سرخ کرده» را امتحان کنید که با خیارشور و خردل سرو می‌شود.
برای کسانی که عاشق شیرینی هستند، Mile End جای آن‌ها است. در این محله امروزی تعدادی از بهترین نانوایی‌ها و شیرینی فروشی‌های شهر وجود دارد. برای نان تازه و کروسان‌ها به Olive et Gourmando بروید یا برای یک شیرینی کلاسیک به سبک مونترال که روی آن دانه‌های کنجد ریخته می‌شود، St.-Viateur Bagel را از دست ندهید. امتحان کردن برخی از ساندویچ‌های گوشت دودی معروف شهر را در شوارتز دلی فراموش نکنید.
تجربه گردش در به بازار ژان تالون را از دست ندهید. این بازار شلوغ کشاورزان، خانه بیش از 300 فروشنده است که همه چیز از محصولات تازه و پنیر گرفته تا شکلات‌های دست ساز و عسل محلی را ارائه می‌دهند. در غرفه‌های رنگارنگ قدم بزنید و غذاهای بین‌المللی مانند امپانادا و پیروگی را امتحان کنید.
مونترال را بدون سرو پوتین ترک نکنید. این غذای محبوب کانادایی ترکیب سیب زمینی سرخ کرده پوشیده شده از سس و کشک پنیر است و در نقاط مختلف شهر یافت می‌شود. برخی از مکان‌‌های محبوب برای سرو پوتین، خانه پوتینی و اسموک میت پیت هستند.

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها