بهترین راه مهاجرت به کانادا در سال 2024

61
بهترین راه مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴

بهترین راه مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴


مهاجرت به کشورهایی مانند کانادا برای بسیاری از افراد یک چشم‌انداز جذاب است. با وجود امکانات اجتماعی و اقتصادی فراوان، فرصت‌های شغلی متعدد و سیستم بهداشتی-درمانی عالی، جذابیت کانادا به عنوان یک مقصد مهاجرتی برای بسیاری قابل توجه است. اما مهاجرت به این کشور ممکن است چالش‌هایی را نیز داشته باشد. برای دستیابی به بهترین راه مهاجرتی به کانادا در سال ۲۰۲۴، باید به انتخاب روش‌های مناسب و معتبر توجه کرد. در ادامه، به بررسی بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت.

آشنایی با بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا

کانادا به عنوان یکی از مقصدهای محبوب برای مهاجرت، با استقبال گسترده از مهاجران از سراسر جهان مواجه است. ایرانیان نیز به دلیل فرصت‌های شغلی، آموزشی، و زندگی بهتر، به دنبال فرصت‌های مهاجرت به این کشور هستند. در این راستا، انتخاب بهترین روش مهاجرت به کانادا برای ایرانیان امری حیاتی است.
اگر به دنبال اطلاعاتی مفید و کاربردی در مورد روش‌های مختلف مهاجرت به کانادا هستید، باید بدانید که این کشور برای جذب نیروی کار ماهر و توسعه اقتصادی خود، روش‌های گوناگونی را برای متقاضیان مهاجرت فراهم کرده است. اما برای ایرانیان، برخی از این روش‌ها بسیار مناسب‌تر هستند. در ادامه به برخی از بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا در سال 2024 اشاره می‌کنیم.

روش ICT کانادا

برنامه مهاجرتی ICT کانادا، که مخفف عبارت (Intra-company transferees) است، یک راهکار جذاب برای مدیران اجرایی و افراد متخصص است که می‌خواهند به کانادا مهاجرت کنند و در آنجا به اشتغال بپردازند. این برنامه یکی از زیرمجموعه‌های برنامه جابجایی بین‌المللی (IMP) کانادا است و بر خلاف برخی دیگر از برنامه‌ها، نیازی به دریافت مجوز LMIA ندارد. به عبارت دیگر، کارفرمای کانادایی می‌تواند بدون نیاز به این مجوز، افراد خارجی را استخدام کند، به شرطی که متقاضی بتواند نشان دهد حضور او در کانادا، به سیستم اقتصادی این کشور لطمه‌ای نمی‌زند و بیشتر از این، تاثیر مثبتی بر اقتصاد کانادا خواهد داشت.
ویژگی جذاب دیگر این برنامه، عدم نیاز به مدرک زبان برای اخذ ویزا است. این به معنای آن است که افراد مهاجر و خانواده‌هایشان می‌توانند بدون نیاز به اثبات سطح زبان، وارد کانادا شده و به اشتغال بپردازند. همچنین، این برنامه به افراد زیر 18 سال که همراه با والدینشان به کانادا مهاجرت می‌کنند، امکان دریافت مجوز تحصیل رایگان را فراهم می‌کند.
با این توضیحات، می‌توان گفت که روش ict کانادا، یک فرصت بی‌نظیر برای افراد متخصص و خانواده‌هایشان است که به دنبال تجربه زندگی جدید و بهتری هستند.

بهترین راه مهاجرت کانادا

ویزای استارت آپ کانادا

برنامه ویزای استارت آپ کانادا برای کارآفرینان در سراسر جهان طراحی شده است و هدف آن جذب ایده‌های تجاری نوآورانه است که به رشد اقتصادی کانادا کمک می‌کند. این برنامه از طریق پشتیبانی از ایده‌های کسب و کار از سوی سازمان‌های معین کانادایی، از جمله گروه‌های سرمایه‌گذاری فردا (angel investor group)، صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر (venture capital fund) و (business incubator)، اقدام به جذب کارآفرینان می‌کند.
برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرینان باید یک ایده تجاری داشته باشند که توسط یکی از این سازمان‌های کانادایی پشتیبانی شود. همچنین، آن‌ها باید دارای مهارت‌های زبانی و تمکن مالی لازم باشند. اگرچه داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی برای شرکت در برنامه مهاجرتی ویزای استارت آپ کانادا الزامی نیست، ارائه آخرین مدرک تحصیلی می‌تواند به عنوان یکی از مدارک تاییدی برای ویزا مورد استفاده قرار گیرد.

برنامه ویزای استارت آپ کانادا به متقاضیان موفق و خانواده‌هایشان اقامت دائم در کانادا ارائه می‌دهد.

مدت زمان بررسی درخواست‌های اقامت در این برنامه معمولاً دو تا سه سال طول می‌کشد، به‌طوری‌که متقاضیان می‌توانند با مجوز کار سه ساله وارد کانادا شده و به کار بر روی پروژه‌های خود بپردازند. در این راه، همسر و فرزندان زیر 22 سال متقاضیان نیز می‌توانند همراه شوند.

امکانات و تسهیلات برای دریافت ویزای استارت آپ

امکانات و تسهیلات برای دریافت ویزای استارت آپ در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ تا سه برابر افزایش یافته است، که این امر برای افرادی که قصد دارند از این مسیر مهاجرتی به کانادا را پیش بگیرند، فرصتی مناسب است. از جمله ویژگی‌های مهم در این برنامه می‌توان به عدم وجود محدودیت سنی، عدم نیاز به ارائه مدرک تحصیلی، و عدم نیاز به داشتن سطح زبان بالا اشاره کرد. با این حال، شرکت در آزمون PTE Core و کسب حداقل نمره ۵ برای متقاضیان ضروری است.
شما متقاضیان ارجمند می‌توانید با تماس با شرکت حقوقی بین المللی گروه یزدانی ( وای ال جی ) از از طریق واتس آپ یا فرم تماس با مشاورین مجموعه وکالتی یزدانی در تماس باشید.

چگونه بهترین راه مهاجرت به کانادا را انتخاب کنیم؟

در انتخاب بهترین راه مهاجرت به کانادا، استفاده از مشاوره و کمک حرفه‌ای از موسسات مهاجرتی معتبر نظیر شرکت حقوقی بین المللی گروه یزدانی ( وای ال جی ) با مدیریت افشین یزدانی وکیل پایه یک دادگستری انتاریو کانادا و دانش آموخته حقوق خصوصی، حقوق بین‌الملل، حقوق مهاجرت و حقوق کامن لای کانادا می تواند مسیر شما برای مهاجرت به کانادا تضمین نماید. این موسسه می‌تواند شما را در انتخاب روش مناسب برای مهاجرت کمک کرده و در همه مراحل این پروسه، از ثبت نام تا اخذ ویزا و اقامت، راهنمایی همراه شما باشد.

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

منبع: YLG
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها