افشین یزدانی وکیل کانادایی امین و معتمد شما برای بزرگترین تصمیم زندگی‌تان

616
افشین یزدانی

افشین یزدانی وکیل پایه یک دادگستری کانادا


گروه وکالتی بین المللی یزدانی

در مورد افشین یزدانی صحبت زیاد است. وقتی که یک وکیل مهاجرت به کانادای حرفه‌ای باشید و معتبرترین و بهترین خدمات مهاجرتی را به مهاجران زیادی ارائه کرده باشید، نام شما برندی معتبر می‌شود که از دوست و دشمن آن را بر زبان می‌آورند.

سپردن امور مهاجرت به وکیلی امین و مشاوری صدیق، از مهمترین دغدغه‌های هر مهاجری است. امروزه با افزایش درخواست مهاجرت‌های تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری، برخی از افراد بی تجربه و یا حتی کلاهبردار در این بازار وارد شده‌اند که می‌توانند سرمایه و امید شما برای رسیدن به یک زندگی رویایی و شروع بهتر را بر باد دهند.

وکلای کلاهبردار مهاجرت از نام و اعتبار گروه‌های حقوقی و وکلای مجربی همچون افشین یزدانی بهره می‌گیرند تا مهاجرین نا آگاه را در دام خود بیندازند.

در این مقاله ما تلاش کردیم تا در کنار معرفی یکی از معتبرترین موسسه‌های مهاجرتی با بهترین وکلا، به شما راهکارها‌ی سنجش اعتبار یک وکیل مجرب را معرفی کنیم.

چرا اکثر مشاورین مهاجرتی کانادا با افشین یزدانی و مجموعه وکالتی او مشکل دارند؟

تا پیش از او اکثریت مشاورین مهاجرتی خودشان را بتقلب وکیل مهاجرتی کانادا معرفی می کردند. در حدی که مردم عوام فکر می کردند تنها کسانی که عضو سازمان مشاورین مهاجرت کانادا یا ICCRC هستند وکیل مهاجرتی هستند و حق دارند در این زمینه فعالیت داشته باشند. تلاش افشین یزدانی برای ارتقای آگاهی مردم از حقیقت قضیه در نهایت به دشمن تراشی برای او بخصوص در مارکت ایرانی شده است.

کلاهبرداری موسسات مهاجرتی چگونه انجام میشود؟

وکیل مهاجرت قابل اعتماد یک گنج و نعمت بزرگ در مسیر مهاجرت است. مهاجرت یکی از بزرگترین اقداماتی است که هر فرد در زندگی خودش انجام می‌دهد و به همین خاطر جستجو برای یافتن و همکاری با یک وکیل مهاجرت با تجربه یک نکته مهم است.

بسیاری از وکلای کلاهبردار مهاجرت با استفاده از روش‌هایی مانند، جعل نام، جعل سابقه، ارائه مدارک نادرست و یا ارائه وعده‌های غیر قابل انجام در مسیر مهاجرت و حتی انجام کارهای غیرقانونی برای افرادی که قصد مهاجرت دارند، سعی در آن دارند که از قصد مهاجرین سوء استفاده کرده و مال، امید و فرصت‌های آن‌ها برای رسیدن به یک زندگی بهتر و آینده روشن را به یغما ببرند.

در این میان هستند کسانی که از نام افرادی همچون افشین یزدانی بهره می‌گیرند و با صحنه سازی، وعده دادن و یا حتی جعل سابقه و همکاری، سعی در فریفتن افراد دارند.

برای آنکه خود را از دام چنین افرادی دور کنید و مسیر مهاجرتی خودتان را با موفقیت طی کنید بهتر است به نکات زیر دقت کنید.

جلوگیری از گرفتار شدن در کلاهبرداری موسسات مهاجرتی

برای آنکه در دام وکلای کلاهبردار مهاجرتی نیفتید به نکات زیر به دقت کنید:

  • وکیل مهاجرت باید توانایی زبانی خوبی داشته باشد. همه وکلای مهاجرتی توانایی صحبت کردن، نگارش، خواندن و صحبت کردن خوبی به زبان مقصد مهاجرت دارند. در صورتی که وکیل انتخابی ناتوان در این مهم باشد، به اعتبار آن مشکوک باشید.
  • وکلای مهاجرت هیچ سندی را از شما مخفی نمی‌کنند، دسترسی به داشبوردهای وزارت و یا اداره مهاجرت، نامه‌های ارسال شده و دریافت شده، و سایر موارد نباید از موکل در هیچ شرایط مخفی شود. وکیل مهاجرتی امین از شما هیچ مدرکی را مخفی نمی‌کند.
  • وکیل مهاجرتی به شما در زمینه انتقال پول و یا مقاصد اصلی آن مشاوره می‌دهد ولی خود هیچ حسابی را به عنوان حساب واسط و یا حساب انتقال ارز به شما معرفی نمی‌کند. انتقال ارز بدون نیاز به حضور وکیل و توسط صراف و یا موسسه‌های مالی معتبر انجام می‌شود و نیازی به مشارکت وکیل و حساب‌های وی در این میان نیست.
  • سابقه کار و ریجیستری پرونده اعتباری وکلا در سایت‌های معتبر وکلات و یا مهاجرت کشورهای مقصد موجود است و همه آن‌ها قابل استعلام هستند
  • شما می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی درباره نام شخص تحقیق کنید، وکلای معروفی مانند افشین یزدانی از بودن در میان افرادی که با موفقیت به آن‌ها کمک کرده‌اند لذت می‌برند و ترسی از افشای نام خود ندارند.

گروه وکالتی بین المللی یزدانی چطور به شما کمک می‌کند؟

نظرات در مورد افیشن یزدانی و نام او در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام زیاد است. افشین یزدانی در اینستاگرام شخصی شناخته شده است و هزاران مهاجر از خدمات وی استفاده کرده‌اند.

گروه وکالتی بین المللی یزدانی، یکی از معتبرترین گروه‌های حقوقی است که به شما کمک می‌کند بتوانید در کمترین زمان و با بهترین روش به مقصد مورد نظر خودتان قدم بگذارید. این گروه با داشتن سوابق موفق در زمینه ورود شما به کشور کانادا این اطمینان را به شما می‌دهد که بتوانید با امنیت خاطر نسبت به انجام تمامی اقدامات مقتضی اقدام کنید.

اگر به سوابق افشین یزدانی نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که چرا ایرانیان مهاجر تا این اندازه به افشین یزدانی اطمینان داشته‌اند.

سوابق افشین یزدانی

  • وکیل موسس مجموعه وکالتی کانادایی YLG
  • وکیل پایه یک دادگستری انتاریو (Barrister & Solicitor)
  • نوتاری و محضر دار رسمی (Notary Public)
  • مدیرعامل شرکت تحقیقاتی و توسعه Ustartup در ونکور کانادا
  • مدیرعامل و موسس شرکت طراحی و ساخت املاک TIARCH
  • مدیرعامل و موسس مجله ماهنامه ImmigrantsLife
  • مدیرعامل و موسس گروه وکالتی بین المللی یزدانی و همکاران
  • عضو سابق شورای مشاورین مهاجرت کانادا (ICCRC)
  • عضو اتاق داوری تجاری بین المللی (TCAS) تورنتو کانادا
  • مشاور و مستشار قانونی سابق امارات متحده عربی
  • عضو سابق کانون وکلای مرکز ایران
  • مدرس سابق دانشکده حقوق در ایران و امارات متحده عربی
  • کارشناس حقوقی سابق شرکت ملی نفت ایران

افشین یزدانی

در گروه حقوقی بین المللی یزدانی، در کنار افشین یزدانی تعدادی از وکلا و کاردارهای خبره حضور دارند که به پیشبرد موثر پرونده‌های شما در خاک کانادا کمک می‌کنند.

برای آنکه بتوانید با گروه وکالتی بین المللی یزدانی (YLG) در تماس باشید می‌توانید به وب سایت این مجموعه به آدرس اینترنتی ylgpc.com مراجعه کنید. همچنین در وب سایت شرکت می‌توانید به بخش نظرات موکلین وارد شوید تا با نظر برخی از ده‌ها موکل گروه وکالتی بین المللی یزدانی در زمینه مهاجرت آشنا شوید.

برای آشنایی بیشتر با افشین یزدانی در اینستاگرام می‌توانید به آدرس صفحه ylgpc مراجعه کنید و با توصیه‌ها، راهکارها و سوابق افشین یزدانی وکیل معتبر مهاجرتی بیشتر و بهتر آشنا شوید.

برخی از وبسایت های رسمی شرکت حقوقی بین المللی گروه یزدانی (وای ال جی)

ylgpc.com

ylgpc.ca

ylg-ict.com

caniranbh.com

vakilcanada.ca

سخن پایانی

دفتر گروه وکالتی بین المللی یزدانی به شما در زمینه مهاجرت به کانادا، اقامت دائم، دریافت اقامت به وسیله طرح استارتاپ و کارآفرینی، مهاجرت کاری، سرمایه گذاری، ویزای کار کانادا کمک می‌کند. شما می‌توانید از پشتیبانی بیست و چهارساعته در زمینه پیشرفت پرونده خودتان بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌های خود را درباره این مطلب در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید و سوالات مهاجرتی خود را در قسمت کامنت‌ها بپرسید؛ کارشناسان گروه وکالتی بین المللی یزدانی در اسرع وقت به شما پاسخ می‌دهند.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها