19 کمپانی‌ که مشاغل پاره وقت با مزایا ارائه می‌دهند را بشناسید!

62
کمپانی‌هایی که مشاغل پاره وقت با مزایا ارائه می‌دهند!

کمپانی‌هایی که مشاغل پاره وقت با مزایا ارائه می‌دهند!


Macy’s

میسی یک برند شناخته‌شده در صنعت خرده فروشی است. در صورت واجد شرایط بودن، کارکنان پاره وقت از حقوق بازنشستگی و مزایای بهداشتی برخوردار می‌شوند. کارمندان Macy’s تخفیف‌های درون فروشگاهی نیز دریافت می کنند.

Lowe’s

Lowe’s یک زنجیره خرده فروشی متمرکز بر بهبود خانه است. بیمه سلامت و دندانپزشکی، طرح RRSP، مرخصی زایمان و پدری، و بیمه عمر و از کارافتادگی از مزایای کار پاره وقت در Lowe است. حساب‌های پس‌انداز و هزینه‌های انعطاف‌پذیر برای کارکنان پاره وقت نیز در دسترس است.

Staples

کسب و کار اصلی این شرکت خرده فروشی لوازم اداری و محصولات مرتبط است. همه کارکنان پاره وقت واجد شرایط دریافت بیمه دندانپزشکی، بینایی، زندگی، مرگ تصادفی و از کار افتادگی کوتاه مدت هستند. یک طرح RRSP برای همکاران پاره وقت نیز وجود دارد.

استارباکس

استارباکس یک برند موفق جهانی است. به کارکنان پاره وقت نه تنها قهوه رایگان، بلکه بیمه پزشکی، دندانپزشکی، زندگی و از کارافتادگی را نیز ارائه می‌دهد. در هر سه ماه، کارمندان فقط باید 240 ساعت (حدود 20 ساعت در هفته) کار کنند تا واجد شرایط دریافت مزایا باشند.

Trader Joe’s

Trader Joe یک زنجیره خواربار فروشی است که مزایای متعددی را برای کارمندان پاره وقت خود مانند پوشش پزشکی، دندانپزشکی و بینایی با قیمت مناسب ماهانه فراهم می‌کند. همچنین 10% از حقوق سالانه یک کارمند را به برنامه بازنشستگی قبل از مالیات اختصاص می‌یابد.

U-Haul

این شرکت باربری سلف سرویس نیاز قابل توجهی به پرسنل فصلی و پاره وقت دارد. مزایای ارائه شده به کارکنان پاره وقت شامل بیمه سلامت و دندانپزشکی و RRSP است. برای واجد شرایط بودن، کارمندان حداقل 20 ساعت در هفته کار می کنند.

U- REI

مزایای کار در این فروشگاه شامل طرح سلامت پاره وقت، بیمه دندانپزشکی، عمر و از کارافتادگی، غرامت تشویقی و طرح بازنشستگی و مشارکت در سود است. نمونه‌هایی از مرخصی با حقوق که آنها ارائه می‌کنند شامل زمان تعطیلات، زمان بیماری و هشت تعطیلات با حقوق است. کارمندان می توانند تا یک سال مرخصی بدون حقوق درخواست کنند.

کاپلان (Kaplan)

با کاپلان، می‌توانید هر چیزی از برنامه‌های آموزش عالی گرفته تا آموزش حرفه‌ای و گواهینامه گرفته تا آمادگی آزمون و پشتیبانی دانشجو برای کالج‌ها و دانشگاه‌ها را دریافت کنید. کاپلان نیز همین خدمات را به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه می‌دهد. ممکن است منبع مفیدی برای دانش‌آموزانی باشد که برای آزمون‌های استاندارد، مانند SAT یا GMAT مطالعه می‌کنند.

یو پی اس (UPS)

United Parcel Service (UPS) یک شرکت تحویل بسته است که اغلب کارگران فصلی و پاره وقت را استخدام می‌کند. آنها مزایای متعددی را برای کارکنان پاره وقت از جمله بیمه درمانی و کمک به هزینه‌های آموزشی ارائه می‌دهند. این شرکت می‌تواند برای یک دانشجوی کالج، فرصت کارآموزی یا استخدام عالی باشد.

7-Eleven

شرکت آمریکایی است که حق امتیاز در کانادا نیز دارد و تنقلات و نوشیدنی‌ها و انواع اقلام دکه روزنامه فروشی را می‌فروشد. مزایای پاره وقت آنها شامل پوشش دندانپزشکی پس از یک سال استخدام، بیمه از روز استخدام و پوشش از کارافتادگی کوتاه مدت برای همه کارکنان پس از سه ماه است. پس از یک سال کار، کلیه کارگران بدون در نظر گرفتن ساعات کاری خود، واجد شرایط شرکت در طرح پس انداز بازده/طرح مشارکت در سود معوق هستند که 90 درصد شهریه و بازپرداخت کتاب برای دوره های از پیش تایید شده را ارائه می دهد.

تلوس (Telus)

Telus Communications یک ارائه دهنده خدمات کانادایی با طیف گسترده‌ای از شبکه‌ها است. آنها مزایای بهداشتی را برای همه کارگران دائمی تمام وقت و پاره وقت ارائه می‌دهند، 96% از اعضای تیم آنها در برنامه‌های بهداشتی و دندانپزشکی گسترده در سال 2013 ثبت نام کردند. از تعهدات Telus به حداقل رساندن هزینه دارو برای کارگران خود است.

تیم هورتونز (Tim Hortons)

تیم هورتونز، زنجیره‌ای از رستوران‌های چندملیتی فست فود، مزایای دندانپزشکی و برنامه‌های بهداشتی را برای کارمندان خود فراهم می‌کند. پس از پنج سال کار پاره وقت مستمر، ممکن است واجد شرایط دریافت پوشش رایگان پزشکی و دندانپزشکی باشید.

جی پی مورگان چیس (JP Morgan Chase)

جی پی مورگان چیس یک بانک پیشرو در صنعت بانکی است. این شرکت با کارمندان پاره وقت خود بسیار سخاوتمند است. مزایای استخدام در این بانک شامل دندانپزشکی، معاینات چشم، مراقبت از کودک، بیمه ناتوانی و غیره، پس از 90 روز به فرد تعلق پیدا می‌کند. همچنین همه کارگران می‌توانند پس از یک سال اشتغال به طرح بازنشستگی JP Morgan Chase بپیوندند که پس از سه سال 100٪ پرداخت می‌شود.

Costco

Costco یک خرده‌فروش جهانی است که در آن کارگران پاره وقت در یک فروشگاه انبار Costco که به طور متوسط 20 ساعت در هفته کار می‌کنند، واجد شرایط طرح مزایای سلامتی و مراقبت‌های دندانی اولیه هستند. اکثر فروشگاه‌های Costco دارای داروخانه‌ها و مراکز بینایی هستند که کارکنان می‌توانند از پوشش‌های بینایی و دارویی خود در حین کار استفاده کنند، با هزینه‌های عمومی کمتر از 5 دلار.
Costco Wholesale مرخصی زایمان با حقوق را به مدت 12 هفته، مرخصی زایمان بدون حقوق به مدت 12 هفته و مرخصی والدین بدون حقوق را برای 12 هفته ارائه می‌دهد. همچنین طرح‌هایی برای کاهش مالیات نیز دارد.

Aerotek

کارمندان قراردادی که حداقل 20 ساعت در هفته کار می‌کنند، واجد شرایط دریافت مزایای پزشکی در این کمپانی بزرگ هستند که شامل مراقبت از دندان و چشم برای کارکنان و پوشش گسترده برای همسران و فرزندان آن‌ها است.

چیپوتل (Chipotle)

کارکنان پاره وقت چیپتول مزایایی مانند پوشش پزشکی، دندانپزشکی و بینایی دارند که برای همسران آن‌ها نیز در دسترس است. Chipotle به هر کارمندی حق دریافت کمک شهریه سالانه را داده است.

Walmart

والمارت یکی از غول‌های خرده‌فروشی است که سریع‌ترین رشد را در جهان دارد. برنامه‌های پوشش پزشکی از حدود 26 دلار در هر دوره شروع می‌شود و گزینه‌های بیمه دندانپزشکی و بینایی نیز ارائه می‌شود. والمارت پس از یک سال اشتغال، سهم بازنشستگی کارکنان را تا 6 درصد مطابقت خواهد داد.

صلیب سرخ

کار برای یک سازمان مأموریت محور مانند صلیب سرخ، رضایت شخصی زیادی را از کمک به افراد نیازمند به همراه دارد. صلیب سرخ همچنین برای کارکنانی که بیش از 20 ساعت در هفته کار می‌کنند یک بسته پزشکی کامل ارائه می‌دهد.

نایک

کارمندان پاره وقت در نایک از مزایای طیف وسیعی از جمله بیمه سلامت، زندگی و RRSP استفاده می‌کنند و در تابستان نیز می‌توانند زودتر محل کار را ترک کنند. کارمندانی که در هر شغل حداقل 20 ساعت کار می‌کنند از مزایایی شامل بیمه حوادث، بیمه از کارافتادگی و پوشش اولیه دندانپزشکی و بینایی برخوردار می‌شوند.

 

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها