چگونه بهترین موسسه مهاجرتی را انتخاب کنیم؟

68
بهترین شرکت‌های مهاجرتی در ایران

امروزه به دلیل تغییر شرایط کشورها، بخصوص کشورهای آسیایی مانند ایران، روز به روز بر تعداد متقاضیان مهاجرت افزوده می‌شود. در نتیجه افزایش تقاضا، قوانین کشور‌های مهاجر پذیر نیز بیشتر و سختگیرانه‌تر شده است. از این رو فرآیند مهاجرت و اطلاع از قوانین مهاجرت و حقوق مهاجران، کاری پیچیده و چالش برانگیز است که اهمیت مؤسسات مهاجرتی را نمایان می‌کند. موسسات مهاجرتی به کمک افراد می‌آیند تا این پروسه را راحت‌تر کنند.

بهترین شرکت‌‌های مهاجرتی در ایران؛ چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

۱) مشاوران به بررسی واجد شرایط بودن شما برای مهاجرت می‌پردازند. اگر شما واجد شرایط نباشید، در این صورت پیشنهاداتی برای شما ارائه می‌دهند تا بتوانید شرایط خود را برای مهاجرت فراهم کنید.

۲) مشاوران به شما کمک می‌کنند تا کمترین میزان خطا را در جمع‌آوری مدارک داشته باشید، همچنین فنون‌ و شرایط لازم برای مصاحبه را به شما آموزش می‌دهند و بین شما ووکلای مهاجرتی ارتباط ایجاد می‌کنند.

۳) م‍‍وسسات اطلاعات مورد نیاز شما درباره کشور مقصد، اعم از اطلاعات لازمی که قبل و بعد از مهاجرت باید بدانید را به شما ارائه می دهند.

۴) اگر نمی‌دانید به کدام کشور و از چه طریقی مهاجرت کنید، مشاوران مهاجرتی بهترین گزینه های شغلی را که مطابق با شرایط شماست به شما پیشنهاد می‌دهند.

۵) مشاور، شما را راهنمایی و حمایت می‌کند تا بتوانید از خانواده خود حمایت مالی کنید.

۶) اگر علاقه مند به سیستم اکسپرس انتری باشید، مشاوران مهاجرتی نمایه های اکسپرس انتری را برای شما ایجاد و ارسال می‌کنند و امتیاز سیستم رتبه بندی جامع CRS را بهینه می‌کنند.

بهترین شرکت‌های مهاجرتی در ایران - چگونه بهترین موسسه مهاجرتی را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین موسسه مهاجرتی را انتخاب کنیم؟

۱)اعتبار موسسه را بسنجید.

برای انتخاب بهترین موسسه لازم است که آن موسسه اعتبارکافی و گواهینامه و مجوزهای لازم را داشته باشد. همچنین باید تجربه های زیادی در خصوص مشاوره‌های مهاجرتی داشته باشد. نکته: بهتر است به موسساتی که شهرت دارند و دارای شعب مختلف هستند، مراجعه کنید چون این موسسات تجربیات طولانی مدتی در خصوص تجارت دارند.

۲) اعتبار آنلاین موسسه را بررسی کنید.

باتوجه به حضور بیشتر مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، حضور فعال در این فضا ضرورت پیدا می‌کند. برای بررسی به نظرات افراد و توضیحات مربوط به خدمات و شرایط همکاری موسسات در شبکه های اجتماعی و وبسایت آنها مراجعه کنید.

۳) از منابع مختلف تحقیق کنید.

تنها به یک موسسه مشهور اکتفا نکنید!! حتما درباره موسسات مختلف از طریق چند منبع تحقیق کنید. به طورمثال از طریق دیدن نظرات افراد در سایت، مراجعه حضوری به موسسات، مشورت با افراد با تجربه مهاجرت و… می‌توانید تحقیقات کنید.

بهترین شرکت‌های مهاجرتی در ایران - در مورد هزینه_ها با جزئیات سوال بپرسید.

۴) در مورد هزینه‌ها با جزئیات سوال بپرسید.

فرایند مهاجرت هزینه‌های خاص خود را دارد. برای‌اینکه از هزینه‌های پنهان جلوگیری کنید، حتما درباره هزینه های مربوط به مشاوره و امور مهاجرت و توافق‌نامه ها باجزئیات بپرسید تا تصمیم بهتری بگیرید.  توجه: برخی از موسسات مهاجرتی مشاوره رایگان می‌دهند اما برخی هزینه‌ای دریافت می‌کنند .

۵) میزان شفافیت را بسنجید.

وقتی به بررسی موسسات می‌پردازید دقت داشته باشید که چگونه به سوالات شما پاسخ می‌دهند. آیا در ارتباط با شما و توضیح درباره خدمات خود شفاف هستند؟تمایلی به داشتن ارتباط صادقانه دارند؟ این مدل موسسات شما را به طور منظم از فرایند آگاه می‌کنند و به هرگونه سوال شما پاسخ می‌دهند. این مسئله باعث کاهش نگرانی شما و اعتماد بیشتر می‌شود.

۶) رویکرد شخصی را در نظر بگیرید.

شرایط هرمهاجر با مهاجر دیگر متفاوت است.اینکه مشاور مهاجرتی شرایط شخصی شما مثل اهداف و نیازهای شما را بسنجد و بر اساس آن برنامه ریزی کند، مسئله بسیار مهمی است.

اگر قصد مهاجرت به کانادا یا آمریکا را دارید، یکی از گزینه های انتخابی شما می‌تواند شرکت بین المللی یزدانی(ylg) باشد.

چرا شرکت ylg را انتخاب کنیم؟

شرکت حقوقی بین المللی یزدانی با ۱۸ سال سابقه کاری، با ارائه خدمات برای ‌اقامت‌دائم و موقت درحیطه‌های مختلف کاری مثل کارآفرینی، استارتاپی، ایجاد یا خرید بیزنس، سرمایه‌گذاری و ویزای تحصیلی آماده خدمت رسانی به شماست. با همکاری با این شرکت می‌توانید در سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین حالت به آمریکا و کانادا مهاجرت کنید.

مزیت این شرکت نسبت به سایر رقبا این است که شما می‌توانید با مشاوره رایگان تصمیم بهتری برای مهاجرت خود بگیرید.کارشناسان ما در تلاش هستند تا شما تصمیم‌ بهتری بگیرید. شما می‌توانید هرسوالی که داشتید از مشاوران‌ ما بپرسید. برای دریافت فرم ارزیابی و مشاوره رایگان روی قسمت فرم ارزیابی در پایان مقاله کلیک کنید.

بهترین شرکت‌های مهاجرتی در ایران - خدمات شرکت حقوقی بین__المللی یزدانی

خدمات شرکت حقوقی بین‌‌المللی یزدانی

موسسه ما انواع خدمات مربوط به اقامت‌دائم و موقت را ارائه می‌دهد از جمله:

ویزای‌اقامت‌دائم از طریق

  • استارتاپ(همراه با ویزای کار یا بدون ویزا کار)
  • اکسپرس انتری(فدرال‌و استانی‌وسابقه‌کانادایی)
  • خود‌اشتغالی (همراه با ویزا کار یا بدون ویزا کار)
  • کارآفرینی در یکی از استان های کانادا

ویزای‌موقت از طریق

  • ایجاد شعبه شرکت(فقط ویزای کار)
  • ایجاد یا خرید بیزنس(فقط ویزای کار یا درخواست اقامت‌دائم)
  • تحصیلی
  • بازدید تجاری

یکی از مشکلاتی که در مسیر مهاجرت به کانادا ممکن است برای شما ایجاد شود، ریجکت شدن ویزا شماست. وکلای ما به شما کمک می‌کنند تا برای رفع ریجکتی ویزای کانادا و آمریکا اقدام کنید و اعتراض خود را پیگیری کنید. برای مراجعه حضوری می‌توانید به یکی از شعب ما در تهران، تورنتو، ونکوور و لس‌آنجلس مراجعه کنید.

سخن پایانی

مهاجرت یک فرآیند چالش‌برانگیز و پر از موانع است که می‌تواند برای افراد دست‌ناپذیر باشد. این موانع شامل پیچیدگی‌های قانونی، مالی، و فرهنگی می‌شود. از جمله چالش‌هایی که ممکن است با آن مواجه شوید، می‌توان به نیاز به مدارک و اسناد مختلف، زمان‌بر بودن فرآیند، و اختلافات فرهنگی اشاره کرد. همچنین، هر کشور دارای قوانین و مقررات خاصی برای مهاجرت است که باید با آنها آشنا بود.

استفاده از خدمات موسسات مهاجرتی می‌تواند به شما در این فرآیند کمک کند. این موسسات دارای تخصص و تجربه لازم برای راهنمایی شما در مسیر مهاجرت هستند و می‌توانند شما را در مواردی مانند تهیه مدارک، انتخاب مسیر مناسب مهاجرت، و مشاوره در مورد قوانین مهاجرتی کشورهای مختلف، یاری رسانی کنند. با این حال، انتخاب یک موسسه معتبر و مورد اعتماد امری حیاتی است تا از سوءاستفاده یا تبلیغات گمراه‌کننده جلوگیری شود. همچنین، هزینه‌های مربوط به خدمات موسسات مهاجرتی نیز باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا از ایجاد بدهی‌های ناخواسته جلوگیری شود.

منابع:

getgis.org

csglobalpartners.com

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها